سفر به قشم با ماشین شخصی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 277
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 373
:: باردید دیروز : 485
:: بازدید هفته : 2699
:: بازدید ماه : 11016
:: بازدید سال : 25297
:: بازدید کلی : 216580

RSS

Powered By
loxblog.Com

پنج نفر

سفر به قشم با ماشین شخصی
جمعه 23 ارديبهشت 1400 ساعت 18:56 | بازدید : 570 | نوشته ‌شده به دست محمد حسین احمدی | ( نظرات )

برای سفر به قشم با ماشین شخصی با ما همراه باشید.

سفر به قشم با ماشین شخصی خارج از هزینه‌های جانبیش، یکی از بهترین انتخاباست. به هر حال ماشین مال خود آدمه و هرجور که خواست می‌تونه مسافرت کنه. در مورد قشم هم که چون جزیره بزرگیه و جاذبه‌های گردشگری اون پراکنده هستن، خوبه که آدم ماشین داشته باشه تا بتونه راحت هر جا خواست بره.

برای سفر به قشم با ماشین شخصی، شما به طور کلی دو تا انتخاب دارید:

مسیر اول: یا از مسیر یزد و سیرجان خودتون رو به بندرعباس برسونید. که در این صورت اگه بخواید ماشین رو بیارید رو جزیره، باید یه نیم ساعت دیگه رانندگی کنید و خودتون رو برسونید بندر پل اونجا ماشین رو با شناورهای خودروبر یا لندینگ‌کرافت‌ میارید رو جزیره و بندر لافت. اگه هم به هر دلیل نخواید ماشین رو بیارید جزیره، اونوقت ماشین رو پارک می‌کنید و میرید اسکله شهید حقانی و به مقصد قشم یا درگهان سوار اتوبوس دریایی میشید.

مسیر دوم: مسیر دوم هم که از اصفهان و شیراز و جهرم و لار می‌گذره. اگه از این مسیر بیایید میرسید به بندر پل که ماشین رو با لندینگ‌کرافت میارید رو جزیره. اگه هم نخواید ماشین رو بیارید قشم، نیم ساعت رانندگی می‌کنید و میرسید به بندرعباس. اونجا ماشین رو پارک می‌کنید و از اسکله شهید حقانی میاید جزیره قشم.

اینکه کدوم مسیر بهتره بسته به شما داره که بخواید از کدوم طرف بیاید. مسیر اول یعنی یزد و سیرجان و بندرعباس، مسیر کویریه و خب کویر هم زیبایی خودش رو داره. مسیر دوم هم که از اصفهان و شیراز، دوتا از شهرهای خوب کشورمون، می‌گذره.

توصیه ما اینکه تو انتخاب مسیر سخت نگیرید فقط سعی کنید کمی ماجراجویی کنید و از مسیر لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که این دو مسیر، تنها دو مسیر کلی بود و ممکنه مسیرتون بسته به اینکه از کجای کشورمون بخواید بیاید کمی فرق کنه. یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب مسیر مناسب، نرم افزار گوگل مپه.

البته یه روش دیگه هم هست و اونم اینه که ماشین رو با قطار بیارید بندرعباس و خودتون مثلا با هواپیما بیاید و بندرعباس تحویل بگیرید. این مورد بستگی به شما داره. تو این لینک می‌تونید اطلاعات مربوط به حمل خودرو با قطار رو پیدا کنید.

یک توصیه دوستانه:

هموطنای عزیز! مسافرت برای اینه که کمی از محیط دور باشیم و حال و هوا عوض کنیم. سفر برای اینه که خوش باشیم و ماجراجویی کنیم.

خواهش می‌کنیم تا حد امکان روز رانندگی کنید. سعی کنید با حالت خستگی رانندگی نکنیدبین راه چندبار استراحت کنید تا موقع رانندگی هوشیاریتون سطح قابل قبولی داشته باشه.

مهمتر از همه، جاهای سبقت ممنوع سبقت نگیرید. از سبقت‌های بی مورد هم دوری کنید.

به جای اینکه بخواید زود به مقصد برسید، سعی کنید از خود مسیر هم لذت ببرید. زندگی ارزشمندتر از اونه که تو تصادف از دستش بدیم.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: